31 August 2005

If Supernova denotes Grand Death, I guess I can use Supernova on me and her.

I said to her... 谢谢你陪我走过那一段路。。。因为有你,才有今天的我。

After a brief moment, she replied... 我也要谢谢你。在我的年轻岁月里带给我许多的欢乐,支持和关怀。虽然我们的友情已不再像从前,但你还是一样的可以让我为你而落泪。你永远都是我心里的烙印。我衷心的祝福你。

I finally know how heartaches feels like.

No comments: